Як заощадити при покупці продуктів?

Ви коли-небудь замислювалися над тим, що різні продукти і речі в магазинах мають різну вартість? Одні магазини надають знижки, у них є пластикові картки, а інші ні.

Як складається ціна на товар в магазині, чи дійсно вигідно купувати товар по акції? Давайте розбиратися!

Чому один і той же товар в різних магазинах має різну вартість? Тому що є гіпермаркети – це величезні за площею магазини, є універсами та супермаркети – вони мають площу менше. Гіпермаркети купують багато товару і тому постачальники їм надають знижки.

На чому можна заощадити при покупці продуктів?

Як складається ціна на товар?

Будь-який магазин ставить націнку на товар постачальника, у всіх цей коефіцієнт різний, залежить він від різних показників: оренда приміщення, оплата за світло, воду, зарплата робітникам, перевезення товару (доставка), прострочення, бій товару і т.д.

Що таке акції?

Коли проходять акції все люди думають що товар недорогий, але насправді магазин ніколи не буде працювати собі в збиток і тому ціна може бути завищена на інший товар або просто термін придатності товару добігає кінця. Ще варіант, що даним товаром привертається увага до даного місця і людина зайшовши в магазин купить не тільки цей товар, але і інші.

Наш сайт розповість про основні відомі мережеві магазини, опише все їх плюси і мінуси. Розглянемо магазини, які продають овочі, фрукти, напої, побутову хімію, аксесуари, канцелярські товари і панчішно-шкарпеткові вироби.

План статті:

1. Магазин Ашан.
2. Магазин Метро.
3. Магазин Глобус.
4. Магазин Перехрестя.
5. Універсам Пятерочка.
6. Магазин Fix-Price.
7. На що варто звернути увагу в магазинах?
8. Правило покупок.

1. Магазин Ашан.

Відома велика роздрібна мережа французьких супермаркетів, в яких продаються різні види товарів: продукти харчування, одяг, взуття, електроніку, канцелярські товари, настільні ігри, товари для занять спортом, насіння, товари для квітів, журнали і газети, іграшки, електричні прилади, товари для побутової хімії, косметика, засоби по догляду за тілом і одяг.
На полицях дуже велика різноманітність товару. Товар дійсно на 5-20 рублів дешевше, ніж в інших магазинах. Якщо запитати звичайних перехожих, де найдешевше робити покупки, то більшість хором скажуть, що в Ашані.

плюси:

– можна купити будь-який товар дешево;

На один вид товару, наприклад ватяні палички багато різних брендів (відповідно і різна ціна).

– велика різноманітність товару;
– вільний вхід в магазин;
– до деяких магазинах ходить безкоштовний автобус (або маршрутка);
– при вході є візки;
– при вході є туалетна кімната, кафе, термінали з їжею, місця очікування;
– є офіційний сайт компанії;
– є доставка товару додому;

мінуси:

– немає знижкових карт;

додатково:

Магазин має велику територію. У магазині можна провести від 2 і більше годин. До нього потрібно добиратися на машині або на транспорті (або двох). Залежно від його розташування.

При відкритті магазину звичайні люди можуть безкоштовно дістатися до магазину на спеціальній маршрутці – це правило діє кілька місяців, потім це правило скасовують.

Зазвичай стандартний графік людей 5 робочих днів і 2 вихідних, тому багато хто їде в магазин у вихідний день. Стає багато народу, складно знайти місце для паркування для машини, в магазині важко переміщатися і іноді можуть зачепити візком.

Є туалетна кімната.

На офіційному сайті можна побачити розділ вакансії. Якщо немає роботи, то ознайомиться з пропонованим списком. У магазині завжди знайдеться робота для чоловіків і жінок, всі співробітники мають форму.

2. Магазин Метро.

Є метрополітен, який перевозить людей з одного місця в інше, а є магазин під назвою «Метро» з наголосом на першому складі. Магазин вважається магазином оптових товарів. Просто так в магазин увійти не можна, потрібно мати спеціальну картку, яка видається тільки юридичним особам.
Магазин метро має великий асортимент продукції, такої ж як і в гіпермаркеті Ашан.

Як заощадити при покупці продуктів

плюси:

– велика різноманітність товару;
– оформлення карти безкоштовно;
– є офіційний сайт;

мінуси:
– щоб увійти в магазин потрібно мати спеціальну карту;

Навіть якщо вдасться пройти з кимось, то на касі у вас знову її спитають для здійснення покупки.
– в деяких випадках товар можна купувати тільки оптом. Наприклад, не можна купити 1 пачку рису, а тільки упаковку з 4-ох.

додатково:

Гігантська площа магазина – це одночасно і плюс і мінус. Плюс, т.к магазин великий, а значить багато товару. Мінус, т.к щоб його обійти потрібно багато часу і сил.

Є туалетна кімната.

На офіційному сайті є вакансії, а також окрема рубрика для студентів. Магазин приваблює молодих людей, які тільки закінчили інститут.

3. Магазин Глобус.

Ще одна мережа магазинів – це магазин під назвою Глобус. Не можна сказати, що він значно дешевше інших, по деяких продуктах і дорожче. Наприклад, за вартістю на солодощі до чаю знижок не помітно, а значить їх можна купити і поруч з будинком. Асортимент продукції такий же як і в Ашані.

плюси:

– великий вибір продукції;
– вільний вхід в магазин;
– в деяких магазинах надається безкоштовний автобус до магазину. Ходить кожні 15 хвилин.
– є сканер;
Є спеціальний сканер, який можна взяти і сканувати свої покупки, таким чином відразу видно суму і видно, коли варто зупиниться.
мінуси:
– деякий товар за такою ж ціною можна купити поруч з будинком;
додатково:

При вході в магазин є кафе, туалетна кімната, лавочки для очікування.

Далі розповімо про таких великих мережевих гіпетрмаркетах, які є практично в кожному місті.

4. Магазин Перехрестя.

Даний магазин напевно знає кожна сім’я. В основному там продають продукти харчування, але також є косметичні засоби, продукція для догляду за будинком, панчішно-шкарпеткові вироби, тапочки, в період свят – сувеніри та подарунки, газетна продукція.

Як заощадити при покупці продуктів

плюси:

– є картка;

Магазин має пластикову картку. Вона дається при оплаті товару на певну суму. На неї збираються бали. Кожен раз при купівлі будь-якого товару, після того як касир пробиває весь товар, даємо картку касиру, а потім сума до оплати. Через деякий час в магазині можна зробити покупку без грошей, розплатиться балами з карти. Виглядає це наступним чином. Береться товар, пробивається на касі, дається картка магазину, її проводить касир по касі і списує бали з картки. Фактично покупка безкоштовна на даний момент часу. Але якщо міркувати логічно, то виходить, що магазин спочатку на весь товар набавляє трохи більше, з урахуванням цієї картки

– це маркетинговий хід. Багато людей дійсно думають, що товар дається їм зовсім безкоштовно.
– часто акції і знижки на товар;
– є офіційний сайт;

На сайті є інформація про вакансії в компанії.

– є доставка товару додому;
– є мобільний додаток;
– є паркувальні місця для машин;

мінуси:

– в магазині відсутня туалетна кімната;
– іноді в магазині можна побачити товар із закінченим терміном придатності, відкритий;

5. Універсам Пятерочка.

Широко поширений універсам Пятерочка – мережа продуктових супермаркетів, а також можна побачити журнали, канцелярські товари, товари для садівників та іграшки.
Іноді можуть бути 2 магазини в одному районі поруч. З недавнього часу у магазина є картка під назвою «Рятуй – карта». За покупку нараховуються бали, а потім ними можна розплатиться. За 3 дні до і після день народження в 10 разів більше балів.

Як заощадити при покупці продуктів

плюси:

– вільний вхід;
– є пластикова картка;
– бувають акції і знижки;
– мобільний додаток;

мінуси:

– немає туалетної кімнати;
– іноді в магазині можна побачити товар із закінченим терміном придатності, відкритий;

додатково:

На даний момент в магазині проходила акція. При купівлі товару понад 550 рублів дають в подарунок троля (ластик, який можна одягнути на олівець). Їх кілька, вони різні за кольором і формою.

6. Магазин Fix-Price.

Кілька років тому в Москві відкрився новий магазин під назвою Fix-Prise або весь товар за однією ціною. Ця система поширена за кордоном і в Москві такого плану магазинів ще не було. Тоді товар у продажу був по 35 рублів (весь). На сьогоднішній момент їх мережу і товар коштує по 50 рублів, деякий по 12 і 18, а деякий дорожче.

Що можна купити? Канцелярські товари, товари для саду та городу, книжкову продукцію (в тому числі і книги для вивчення англійської мови), продукти харчування, товари для авто, панчішно-шкарпеткові вироби, іграшки для дітей, товари для рукоділля, косметична і побутова продукція, деякі види одягу.

Як заощадити при покупці продуктів

плюси:

– є офіційний сайт;
– до свят виходить дана категорія товару;

Наприклад, на 14 лютого у продажу є плакати, ігри, сердечка, валентинки для закоханих пар.
– в деяких містах їх навіть кілька;
– деякий товар дійсно можна купити дешевше;

Наприклад, ганчірка для швабри (яка одягається на швабру) коштує близько 300 рублів, а в даному магазині всього 50.
– асортимент постійно оновлюється;
економія сімейного бюджету;

мінуси:

– не в кожному місті є такий магазин;
– деякий товар дуже поганої якості;

Наприклад, якщо купити устілки для чоловічого взуття, то вони мають неприємний запах при покупці, а також при використанні виробу. Лак для нігтів погано пахне, довго сохне і лягає на нігті нерівномірно.

Ми розповіли про деякі гіпермаркети і супермаркети, звичайно їх набагато більше: магазин Стрічка, Вірний, Магніт, Монетка, Яскравіше та інші.

додатково:

У всіх великих гіпермаркетах є туалетна кімната, кімната для матері і дитини, а також кафе.

Деякі магазини мають офіційні сайти, програми для мобільного телефону і можна заходити і читати інформацію, дізнаватися про знижки та акції.

Всі магазини працюють кожен день, періодично дають інформацію про вакансії, часто потрібно касир, а це значить, що можна влаштується на роботу. Великі магазини мають великий персонал, навіть в кризовий час співробітники потрібні.

У всіх магазинах є камери схову, туди можна прибрати зайві сумки і товар з іншого магазину, але за залишені речі магазин відповідальності не несе. У великих гіпермаркетах сумки кладуть в пакет і закривають його за допомогою спеціального обладнання.

До всіх магазинах можна віднести наступні недоліки:

– не у всіх містах є дані магазини;
– не завжди є паркувальні місця для велосипедів (самоката), а також для автолюбителів.
– в магазин ходять різні покупці: вагітні жінки, жінки з маленькими дітьми, пенсіонери, люди з травмами кінцівок. Ні в одному магазині немає лавочок, щоб перевести подих, сісти, якщо втомилися ноги – це величезний мінус;
– зайти тільки за хлібом не вийде, тому що обов’язково захочеться купити ще і ще і в результаті виходиш з повним візком;
– чим більше магазин, тим гірше стежать за терміном придатності продуктів харчування;
– багато народу в будні ввечері й у вихідні, люди штовхаються візками, черги на касах;
– в повному обсязі описані магазини є в маленьких містах;
– у багатьох мережах відсутні туалетні кімнати;
– у багатьох місцях немає гардеробу;
У зимові місяці дуже жарко знаходиться в магазині.
– якщо робити покупку в вихідні та святкові дні, то можна довгий час стояти в черзі;
– у багатьох магазинах відсутні кондиціонери;

7. На що варто звернути увагу в магазинах?

Великий візок на колесах або маленька ручна?

У багатьох магазинах візки представлені різного виду: звичайна велика металева на колесах, маленька пластикова з ручкою, середніх розмірів на колесах. Для дітей є спеціальні маленькі візки, щоб вони теж робили покупки, а також машинки, в яких їх можна возити дітей.

Розповімо про плюси і мінуси великих візків.

У зимову пору року можна зняти верхній одяг і покласти у візок, важкі сумки, посадити маленьких дітей або навіть тварин. Але взагалі велика візок для того, щоб людина зробила якомога більше покупок в магазині і залишив якомога більше коштів, адже в велика візок, здається, порожній і хочеться її заповнити до краю.

Найкраще робити покупки в різних місцях, запам’ятовуючи ціни на товар, тому що один і той же товар має різну ціну. У деяких магазинах бувають знижки і акції.

Товар на касі.

Касова зона – це особливе місце. Тут стоїть дрібний товар: шоколадки, жувальна гумка, льодяники і в основному до нього тягнутися діти, випрошуючи у батьків ту чи іншу річ.

Музика.

У магазині є музика, хтось замислювався яка вона буває і для чого взагалі потрібна? Розповідаємо. Якщо грає повільна музика, значить в магазині мало народу, будній день, ранок і дана музика спрямована на те, щоб клієнт якомога довше залишився в магазині і зробив багато покупок.

Швидка музика – це значить вихідний день або вечір в будній день, багато народу і вона змушує активізувати людини і робити вчинки швидко. Швидко брати печиво, торт, класти помідори та інші товари і йти на касу.

Дорогий і дешевий товар.

Дорогий товар як правило ставиться на полиці, яка знаходиться на витягнутій руці. Дешевий товар на нижніх полицях, так як не багато хто буде нагинатися, присідати і шукати.

Краще шукати і дивитися різні марки одного товару, т.к дорогий не означає хороший.

Акції – погано чи добре?

Акції – це коли 2 продукту можна купити за ціною одного, коли ціна на товар дешевше, ніж в звичайні дні. Добре це чи погано? Якщо товар вам потрібен на даний момент часу, ви їм користуєтеся, він був у списку товарів до покупки, то так. Це вигідно. Якщо товар вам не потрібен на даний момент, просто людина бачить що недорого і починає брати 2, 3, 4, то маркетинговий хід спрацював і людина бере більше ніж потрібно.

Неправильний цінник.

При купівлі товару дивіться уважно на цінник. Деякі магазини пишуть ціну за 100 гр (м’ясо, ковбаса, сир), а не за сам продукт. І при покупці товар виявиться дорожче.

Іноді цінник не встигають поміняти. І на касі товар за іншою ціною.

У будь-якому випадку, якщо вас не влаштовує ціна, ви купили товар за іншою ціною можна звернеться до старшому касиру (начальнику) і без криків і сварок цю ситуацію завжди вирішують на користь клієнта.

Зайвий товар в чеку.

Продавці навмисно пробивають зайвий товар в чеку. Дивіться на чек уважно після каси, чи все там що має бути? Немає зайвого товару, який ви не брали? Направлено це на те, що ви живете в іншій районі, місті і не поїсте заради 50-100 рублів з’ясовувати все це.

Брак із знижкою.

Товар з браком (дефектом) не може коштувати за тією ціною що і звичайний товар. Він повинен списуватися, повертатися постачальник або на нього повинна бути знижена ціна.

Ароматизатори і запахи.

У магазинах використовують різні запахи, щоб змусити людину зробити покупку. Часто можна вдихати запахи від курки гриль, свіжого хліба іноді це спеціальні запахи кави, ванілі, які змушують людину здійснювати покупку.

Салати і шашлик.

Готові салати, шашлики краще не брати в магазині, так як не відомо скільки днів все це лежить на вітрині. Зазвичай холодильник повинен працювати і вночі, але багато хто економить на електриці і можуть їх відключати.

8. Правило покупок.

Пакет або сумка?

У багатьох магазинах пакет коштує грошей. Буває так, що ви зайшли в магазин, а пакета свого немає і людина платить 2 або 5 рублів. Начебто і мало, але якщо взяти папір і ручку, написати скільки разів ви ходили в магазин за місяць і купували пакет і помножити це на 6 місяців або рік, то на цю суму можна було купити щось корисне.
Деякі люди використовують дані пакети під пакети для сміття. В такому випадку вигода є.
Краще взяти за правило завжди мати в сумці складений пакет, сумку, т.к вона завжди вас виручить і не доведеться платити.
Відмінний варіант для покупок – це пляжна сумка, вона має великі розміри, зшита з міцної тканини.

Якщо людина літня, вагітна жінка, ви знаєте, що вам необхідно багато товару і у вас немає машини, тоді краще взяти візок на коліщатках – це зменшить навантаження на спину.

Голодна людина купить більше.

Зазвичай люди працюють за графіком 5 \ 2 і тому ходять в магазини в будні дні після роботи або у вихідні і отже велика частина людей робить також. Після роботи чоловік голодний і заходячи в магазин за хлібом купує не тільки хліб. Організм хоче їсти і тому людина набирає більше товару, ніж хотів.
Запам’ятайте правило: не ходити в магазин на голодний шлунок!

Перелік.

Можна встановити додаток для мобільного телефону, зробити магнітний блокнот на холодильник або просто записувати в зошит список продуктів які добігають кінця або вже закінчилися. Коли буде час, то брати список і купувати продукти по ньому.

Як заощадити при покупці продуктів

Швидкість придатності товару.

До покупки подивіться на календар і запам’ятайте дату. Кожен товар має свій термін придатності і не всі магазини за ним стежать, т.к замовлення товару, його списання виконує одна людина і не завжди може впоратися фізично, а може в деяких магазинах це нормальне правило – бажано продати прострочений товар, щоб отримати прибуток з товару.

За кордоном прострочений товар просто дають бідним людям. У Росії такого правила, на жаль, немає.

У літню пору потрібно особливо ретельно стежити за терміном придатності та умовами перевезення (перенесення) товарів для дому, т.к кисло-молочна продукція може привести до отруєння.

Не свіжий товар.

Можна купити червону рибу у вакуумній упаковці, приїхати додому відкрити і виявити, що товар має запах і не варто його їсти. В такому випадку беремо чек, продукт і їдемо або йдем назад в магазин. Магазин зобов’язаний взяти товар і повернути гроші (по чеку за товар).

Додатково про магазинах можна прочитати відгуки в інтернеті. Є сайти, які платять за написання відгуків і деякі люди таким чином заробляють кошти. Прикладають фотографії до відгуку і можна подивитися асортимент товару і дізнатися про його якість. Читайте закони, знайте свої права. Приз за уважність – це збереження вашого сімейного бюджету і покупка свіжих продуктів.

Перебуваючи за кордоном щоб запитати де знаходиться продуктовий магазин (або ринок), задаємо питання так: Where is the food store (food market)?

Дивіться також...