Як залучити клієнтів в магазин квітів?

Як залучити клієнтів в магазин квітів?

Багато хто замислюється над відкриттям свого бізнесу і навіть відкривають, наприклад магазин квітів. Але їх в окрузі багато, а як зробити так, щоб клієнт приходив саме до вас? Докладно розповімо в нашій статті на сайті jak-zrobiti-samomu.com.ua.

1. Реклама.
2. Асортимент.
3. Ціна.
4. Сайт.
5. Упаковка.
6. Картка постійного клієнта.

1. Реклама.
Реклама двигун торгівлі. До відкриття магазину, необхідно повідомити майбутнім клієнтам, що скоро відкриття магазину, зазвичай на приміщення вішають величезний банер з написом «скоро відкриття».
Реклама на майках, сумках, пакетах, друкованої продукції – це теж реклама.
Є реклама, коли рекламний банер вішають на людину, але це не працює, це викинуті гроші на вітер.
Людина в сніг і дощик, в холодну погоду ходить з табличкою, але в таку негоду на нього ніхто не буде звертати увагу. Люди думають, як би швидше дістатися до роботи чи вдома, зігрітися в приміщенні.
Соціальні мережі.
Зараз багато організацій ведуть соціальні мережі, розповідають про новинки товару, проводять конкурси. Навіть з’явилася спеціальна вакансія копірайтер – це людина, яка наповнює сайт інформацією, веде групи в соціальних мережах, а деколи не просто пише, а робить відео ролики по асортименту в магазині.
Створення групи в соціальних мережах – відбувається безкоштовно.
Поштова розсилка.
Постійні клієнти підписані на новини свого улюбленого сайту. Повідомте їм новини про нові букетах, розпродажі, знижки та акції, які проходять в магазині.
Наприклад, в понеділок знижки всім клієнтам, знижки за тиждень до настання день народження або тільки в даний день.
Флешмоб.
Можна теж використовувати в якості реклами для свого сайту. Флошмоб – це коли група людей рухається під музику. Зазвичай люди виступають в громадських місцях: парках, торгових центрах або біля будівель організацій. Коли закінчується музика можна підняти табличку з назвою сайту, танцювати в майках з назвою сайту або влаштувати флешмоб в честь відкриття магазину.
Канал ютуб. Багато людей стають блогерами і роблять ролики, які викладають на каналі ютуб. Можна знімати окремі ролики з рекламою.

2. Асортимент.
Салон квітів, творча майстерня, квіткова намет зазвичай продають квіти в зрізку і рідше звичайні квіти в горщиках і супутні товари до них.
Іграшки з квітів не роблять в салонах квітів. На створення іграшки йде близько 4 годин, а за цей час можна зробити кілька букетів на різний бюджет.
Асортимент в магазині повинен бути різним, щоб люди могли в одному місці купити все необхідне для будь-якого торжества. Розглянемо більш докладно, що частіше за все необхідно покупцям.
Незвичайні букети.
На заміну букетів з квітів приходять букети з іграшок, солодкі букети з цукерок, букети з чаю та кави, шкарпеток, брошка-букети і навіть букети їжі.
Оригінальні букети – це заміна квітам, які в’януть на 3 день.

Рослини.
Крім букетів в магазині потрібно продавати ще й звичайні кімнатні квіти. Ближче до літа великою популярністю користується розсада.
Щоб не витрачати гроші на закупівлю рослин, які можуть засохнути, багато магазинів співпрацюють з приватними особами та беруть у них квіти під реалізацію. Коли квіти продаються, то виплачують гроші. Суму необхідно обговорити заздалегідь.
Насіння.
За логікою все магазини квітів повинні продавати різні насіння в пакетиках, але не всі магазини їх продають.
Насіння в продажу від 10 рублів за упаковку. При хороших умовах насіння швидко сходять.
В даний час багато людей вирощують зелень, ягоди та овочі будинку на балконі. У продажу є помідори, огірки, суниця і полуниця, які можна виростити вдома в горщику. На упаковці напис «для балкона або для горщиків».
Все для кімнатних рослин.
Аксесуари для садівників, любителів, флористичні інструменти, чим більше ваш асортимент в магазині, тим більше в магазині постійних клієнтів.
Кульки.
На народження малюка, день народження, річницю, весілля багато людей купують кульки.
Кульки є звичайні, які надувати потрібно ротом, приблизна вартість близько 10 рублів за 1 кульку, а є які наповнюються гелієм. Шарик підставляється до спеціального балона і наповнюється гелієм – така кулька повітряний, вдома він весь час під стелею і в такому стані може бути довгий час. Вартість його близько 250 рублів за кульку.
Листівки.
Крім друкованих листівок, є ще листівки ручної роботи. Їх можна не купувати, а зробити своїми руками – ці листівки з душею.
Зазвичай виготовляють їх самі флористи, коли немає клієнтів в залі. На сайті jak-zrobiti-samomu.com.ua – багато майстер-класів, в тому числі і як зробити листівки і конверт для грошей своїми руками.
Товари для весілля.
Можна урізноманітнити асортимент весільними товарами: весільні келихи, які можуть купувати не тільки на весілля, але і для проведення романтичного вечора, творчі люди беруть їх для оформлення в різних техніках.
Біжутерію теж можна продавати в магазині квітів. Великим попитом користується діадема, яку можуть купити не тільки з нагоди весілля, а також на випускний бал або маленьким дівчаткам.
Весільна пов’язка для ноги, одяг для весільних пляшок, біжутерія для підлітків – все це користується попитом.

3. Ціна.
Ціна в магазині повинна бути на різний бюджет. Неправильно, коли в магазині букети тільки від 3000 рублів і вище.
У магазині на кожній квітці і товар повинен бути напис із назвою квітки або товару і встановлено цінник.
На жаль, це правило не скрізь це правило працює.

4. Сайт.
У кожній організації має бути сайт, на якому повинна бути детальна інформація про магазин, часу його роботи, букети з цінами, повинні бути назви у букетів, докладний опис – скільки квітів у букеті, які види квітів. Клієнт повинен розуміти за що платить гроші.
У деяких людей на деякі види квітів алергія. Хтось шукає в подарунок певні квіти, які «приносять багатство і щастя» в будинок.

5. Упаковка.
Упакувати будь-який товар і квіти – це дуже популярна послуга серед населення. Упакувати мобільний телефон, фотоапарат, квіти – все, за що можна отримати грошові кошти потрібно упаковувати.
Багато магазини не упаковують квіти, які були куплені в іншому магазині, відповідно такі магазини просто втрачають прибуток.

6. Картка постійного клієнта.
Щоб клієнт прийшов саме до вас в магазин за квітами і подарунками, необхідно зробити карти для постійних клієнтів. Наприклад, спочатку карта на 5% знижки, потім 10%, а потім 15%. Картою можуть користуватися близькі і друзі.

Є правило, яке свідчить: 80% прибутку приносить 20 відсотків клієнтів. Іншими словами постійні клієнти приносять прибуток магазину.

Магазин з подарунками повинен працювати завжди, 7 днів на тиждень. У магазині має бути чисто, затишно.
Якщо клієнт чекає, поки зберуть букет, то значить має бути місце, де можна почекати.
У багатьох магазинах роздають безкоштовно цукерки, можна попити води з кулера.
Створюйте умови для клієнтів і вони знову захочуть прийти саме в ваш магазин квітів!

Сайт jak-zrobiti-samomu.com.ua – інструкції, ілюстрації, відео, поради, майстер-класи. Підписуйтесь на оновлення, діліться посиланням в соціальних мережах, дивіться нас на каналі youtube.com!

 

Дивіться також...