Як залучити клієнтів в салон краси?

Як залучити клієнтів в салон краси?

Перукарня, салон краси – це бізнес, який приносить хороші грошові кошти при грамотному підході. Потрібно вміти робити так, щоб клієнт приходив саме в ваш заклад, а не йшов до конкурентів.
На нашому сайті ми розповімо, закони залучення клієнтів для салону краси.

1. Місце розташування.
2. Парковка.
3. Будівля.
4. Сайт.
5. Інтер’єр.
6. Акції та знижки.
7. Сервіс.
8. Співробітники.
9. Продаж супутнього товару.
10. Час роботи.
11. Безкоштовності.
12. Реклама.

Поради. Як залучити клієнтів в салон краси?

1. Місце розташування.

Бізнес починається з того, що вибирається місце, де буде розташовуватися салон краси. Гарне місце знайти не так просто, бо треба дивитися район. Які споруди, престижний чи район? Що знаходиться поруч: школа, поліклініка, магазин, офіси? Задатися питанням, хто ваші майбутні клієнти? Чи є салон краси поруч, тобто конкуренти, скільки їх, на якій відстані?

Транспортна доступність.

Для великих міст, чи є поруч метро, зупинка для громадського транспорту. Скільки часу люди будуть витрачати, якщо будуть йти пішки і чи можна дійти пішки, не користуючись громадським транспортом.

2. Парковка.

Люди приходять в салон краси не тільки пішки, але і часом приїжджають на машині.

Повинна бути паркувальна зона, де люди можуть залишити свій автомобіль.

Варто врахувати, що є люди, які пересуваються на самокаті і велосипеді, мами можуть зайти з дітьми, у яких велосипед, для даної категорії повинно бути місце для паркування.

Як залучити клієнтів в салон краси

3. Будівля.

Найкраще коли салон краси перебувати на 1 поверсі. Людям у віці або вагітним важко підніматися вгору.

Обов’язкова наявність козирка – в негоду під ним можна розкривати і закривати парасольку, а також менше опадів буде на самому ганку.

Красива вивіска, оформлення інтер’єру з зовні і всередині живими квітами.

4. Сайт.

У століття технологій та Інтернету наявність власного Інтернет – ресурсу – це важлива умова.

На сайті повинна бути актуальна інформація: ціни, час роботи, схема проїзду, а головне відмінна назва, яка запам’ятається людям.

Можна виставити фотографії співробітників і трохи про них написати, де працювали вони до цього, стаж роботи. Виставити грамоти, сертифікати.

Вести групу у всіляких соціальних мережах, адже всі люди сидять в різних мережах. Наповнювати сайт корисною інформацією, писати корисні статті.

Можна виставляти фотографії робіт «до» і «після» або кінцевий результат роботи. Обов’язково робити опис до фотографії, що робили, які матеріали використовували і ціну. Людям важливий зовнішній вигляд і вони можуть захотіти зробити також.

Опис до фотографії впливає на пошук інформації в Інтернеті. Якщо грамотно описувати те, що на зображенні, тоді і переглядів у фотографії буде більше.

5. Інтер’єр.

У салоні краси з красивим інтер’єром приємно знаходитися, тому до відкриття потрібно подбати про кольорову гаму, меблів, стійку салону, вибрати колір для штор на вікнах. Зробити майбутній ескіз, як все буде розташовуватися в приміщенні, широке дзеркало в яке клієнти будуть дивитися на виході.

Якщо дозволяє площа, то можна мати кілька кімнат: чоловічий зал, жіночий і дитячий зал.

Як залучити клієнтів в салон краси

6. Акції та знижки.

Зробити візитки з інформацією і покласти на стійку ресепшн. Проводити знижки, акції, за допомогою яких можна залучити нових клієнтів і утримати старих.
Потрібно пам’ятати правило: 80% прибутку приносять старі клієнти.

7. Сервіс.

Стерилізація інструментів – це перше на що варто звернути увагу. Кожен майстер повинен мати 2-і пари інструментів. Після клієнта необхідно час на обробку робочих інструментів, а якщо клієнт вже прийшов, тоді дістається інша пара.

У багатьох салонах краси можна побачити скляну тару з цукерками, але це ще не весь сервіс, який можуть запропонувати співробітники.

Коли приводять мами своїх діток на стрижку потрібно мати високу подушку, щоб перукарю було зручно стригти дитину, можна включити мультики.

Кава, чай, вода – в більшості випадків людина не відмовиться, в літню пору щоб втамувати спрагу, в зимовий час, щоб зігрітися.

На журнальному столику покласти журнали, щоб в очікуванні своєї черги клієнти змогли зайняти себе і їх читати.

Наявність різноманітних послуг в салоні: манікюр, педикюр, солярій, епіляція, масаж, СПА-послуг.

В даний час величезною популярністю користується послуга – фарбування брів хною і їх корекція, надають її не у всіх салонах.

Безкоштовна сушка волосся, можливо є люди, які економлять на всьому. Смс розсилка з акціями та знижками, привітання з днем народження. Поставити кулер з водою і одноразовими стаканчиками для клієнтів – це теж сервіс і турбота про клієнтів і співробітників.

При вході можна встановити апарат з бахілами. В негоду клієнти не будуть розносити бруд по всьому салону.

Як залучити клієнтів в салон краси

8. Співробітники.

Чи не палять?

Мало кому приємно, коли від людини пахне сигаретами. Перукар тулиться до волосся клієнта, варто весь час поруч з ним.

Якщо зробити банер зі словами «наші перукарі не палять», то клієнтів стане набагато більше.

Вагітні дуже чутливі до запахів, їх може нудити, тому вони віддадуть перевагу некурящому співробітнику. У деяких фірмах, співробітників які не курять, є доплати.
Форма.

Щоб клієнти знали, хто є перукарем, а хто клієнтом потрібна форма. Обов’язкова умова, щоб матеріал був виконаний з натуральних матеріалів, щоб шкіра дихала, тому що в ній співробітники знаходяться цілий день.

Як залучити клієнтів в салон краси

У формі краще не використовувати темні і чорні тони, а зробити яскраву, в клітку або смужку.

Хороший рекламний хід – це оригінальна форма і головний убір, наприклад форма стюардеси.

Якщо в колективі хороша приємна атмосфера, то це відіб’ється і на клієнтах, з ними будуть ввічливі і чемні. Для цього необхідно дуже добре розбиратися в тому, кого беруть на роботу.

Емоційні співробітники будуть з’ясовувати стосунки при всіх і не соромитися клієнтів, будуть ділити кожен кут і аксесуари.

9. Продаж супутнього товару.

Перукарня може приносити дохід, якщо продавати засоби для краси і догляду за тілом, волоссям, нігтями, а також літературу: книги, журнали, проспекти даної тематики. Потрібно мати вітрину, на якій необхідно виставити красиво товар, повісити цінники і мати велику різноманітність товару на різний бюджет.

Як залучити клієнтів в салон краси

10. Час роботи.

На вхідних дверях, візитках, сайті вказати час роботи. Добре, якщо перукарня працює з ранку і до пізнього вечора.

У святкові дні може бути багато бажаючих прийти на різні послуги. Можна брати додаткових майстрів на святковий час, тому що додаткові руки принесуть додатковий дохід власнику.

У великих містах, наприклад в Москві є ряд перукарень, які працюють в нічний час. Дана послуга користується попитом, тому що багато хто працює з ранку і до пізнього вечора.

11. Безкоштовності.

Ручки, календарі, блокноти, гумки – хороший рекламний хід надрукувати інформацію на канцелярської продукції та роздавати її безкоштовно.

Коли клієнт приходить на день народження подарувати листівку, тістечко, повітряну кульку, носовичок, фотоальбом, фоторамочку або брелок.

Нехай це буде всього лише невеликий знак уваги, але людям приємно увагу.

Як залучити клієнтів в салон краси

12. Реклама.

До відкриття салону краси зробити банер, на якому буде вказана інформація про те, що скоро тут буде відкриття салону краси. У день відкриття роздавати перехожим листівки, кульки, невеликі подарунки.

Реклама в Інтернеті, на стенді, в сусідніх офісах. Газети, журнали, рекламний ролик по телевізору або в сусідньому кінотеатрі, по радіо – будь-яка реклама – це двигун бізнесу.

Як розкрутити салон краси? Як залучити більше клієнтів?

Використовуйте будь-який метод реклами, заповнюйте Інтернет – ресурс корисними статтями, фотографіями робіт салону, покращуйте сервіс, якість знаходження клієнтів і тоді клієнти завжди будуть приходити саме до вас.

Дивіться також...