Як збільшити продажі в інтернет-магазині?

Як збільшити продажі в інтернет-магазині

Всі люди знають, що в інтернет-магазині можна купити товари дешевше ніж в звичайному магазині. Не всі Інтернет – магазини мають звичайний магазин, куди можна прийти і подивитися, помацати товар, прочитати його опис, інструкцію по застосуванню. Тому інтернет-магазини повинні показати товар лицем і описувати його грамотно.

1. Опис.
2. Фото.
3. Відео.
4. Ціна.
5. Контакти.
6. Рубрики.
7. Назви.
8. Про магазині.
9. Доставка.
10. Зворотній дзвінок.
11. Знижки.
12. Відгуки.
13. Бонуси.
14. Статті.

Як збільшити продажі в магазині?

1. Опис.

Не всі інтернет-магазини роблять грамотний опис до товару. Тому багатьом людям доводиться дзвонити і уточнювати додаткові питання: обсяг, колір, характеристики, чи є товар в наявності?

Чим більше інформації про товар буде написано на сайті, тим більше буде продажів.

2. Фото.

Для товару однієї фотографії недостатньо, необхідно робити кілька фотографій з різних ракурсів. Підібрати гарний фон, інтер’єр.

Зараз з’явилася нова професія «контент-менеджер» по наповненню сайту – це професія майбутнього. Контент менеджер – це людина, яка грамотно може написати інформацію про товар, так, щоб товар хотілося купити, а також зробити відео ролик до товару.

Як збільшити продажі в інтернет-магазині

3. Відео.

Потрібно не тільки описати всі характеристики товару, але і показати товар в дії. Якщо це лак для нігтів, то показати як він лягає на нігті, скільки сохне по часу, носиться, варіанти дизайну нігтів.

Якщо це велосипед, то сісти на нього і покататися, показати як складається, скільки важить, як зберігати.

4. Ціна.

Вирішальний фактор на всі часи – це ціна. Вона повинна розташовуватися під фотографією товару.

Якщо інтернет-магазин може попросити знижку у постачальника, тоді вартість товару буде дешевше, а значить і клієнтів буде більше.

Багато людей пишуть назву товару в пошуковому рядку і шукають найдешевшу ціну за товар.

Как увеличить продажи в интернет-магазине (2)-min

5. Контакти.

Окремо потрібно зробити графу «контакти». Тут потрібно вказати місто чи міста доставки, адресу, схему проїзду, чи є самовивезення, вартість доставки товару і час роботи магазину.

Якщо велике місто, наприклад Москва або Санкт-Петербург, то вказати станцію метро або кілька, які знаходяться поруч.

Багато людей шукають товар в своєму окрузі або районі.

Контакти директора, т.к в разі проблем можна було написати або зателефонувати безпосередньо і повідомити про проблему.

6. Рубрики.

Будь-який товар можна систематизувати і поділити на рубрики. Людина читає зліва направо, тому зручно буде, якщо рубрики будуть розташовані з лівого боку, а справа від них картинка товару з ціною.

7. Назви.

Якщо інтернет-магазин продає букети з квітів, цукерок, чаю та кави, тоді даємо назву букетів.

Коли дзвонить клієнт і говорить назва товару, то відразу зрозуміло про який букеті йде мова. Можна вести статистику і дивитися який букет найчастіше замовляють клієнти.

8. Про магазин.

Багатьом людям цікаво дізнатися про магазин. З якого року працює фірма, який асортимент пропонує. Іноді можна подивитися фото співробітників.

Детальний опис магазину дає додаткові переваги при пошуку інформації в Інтернеті.

9. Доставка.

Якщо інтернет-магазин великий, тоді повинен пропонувати своїм клієнтам різноманітні варіанти доставки:

– самовивезення. Не всі люди готові платити гроші за доставку товару.
– пошта. Чи не весь товар можна купити в своєму місті, особливо це характерно для маленьких міст.
– ящики. У багатьох торгових центрах стоять спеціальні ящики, куди доставляється товар.
– кур’єр;

Як збільшити продажі в інтернет-магазині

  Вказати через скільки днів можна отримати замовлення. Таблицю з цінами на доставку товару по деяким районам, містам.

У багатьох інтернет-магазинах доставка товару по району здійснюється безкоштовно.

10. Зворотній дзвінок.

Багато людей не хочуть витрачати кошти, не хочуть витрачати час на те, щоб збирати товар в корзину або не завжди можуть додзвонитися. Їм простіше, коли на сайті є кнопка «замовити зворотний дзвінок». Досить ввести свій номер в дану графу і через деякий час менеджер зв’яжеться для обговорення деталей.

11. Знижки.

Потрібно проводити акції, знижки, розпродажі товару. Наприклад, знижки по понеділках, в день народження.

Найчастіше розпродають товар, коли залишилося кілька позицій і співпрацювати з даними постачальником більше не будуть, коли товар не користується попитом або навпаки, щоб привернути увагу до даного сайту.

12. Відгуки.

Поки магазин на стадії розкрутки, щоб про нього дізналися багато потрібно писати відгуки. Можна пройти реєстрацію на сайтах, де люди пишуть відгуки на товари і послуги, а можна знайти людей, які за грошову винагороду напишуть відгуки на магазин.

Відгуки в наш час набирають популярність. Люди набирають в пошуковій рядку найменування товару. Читають всі плюси, мінуси товару, послуги, магазину і дивляться чи потрібно робити покупку товару, користуватися послугою.

13. Бонуси.

Можна встановити спеціальне вікно, де будь-який користувач може збирати безкоштовні бонуси. Сайт таким чином набирає користувачів, рекламує себе.

  Зазвичай проходити реєстрацію не потрібно, вводять електронний гаманець і на нього надходить оплата, близько 0,01-0.10 копійок.

Як збільшити продажі в інтернет-магазині
14. Статті.

Будь-якому сайту буде в плюс, якщо писати статті – це впливає на пошук інформації в Інтернеті.

Наприклад, Інтернет-магазин продає товар категорії все для манікюру і педикюру, тоді користувачам буде корисно почитати статті на тему догляду за руками, ногами, як робити парафінотерапія, як робити дизайн нігтів і інші корисні статті по даній категорії.

Мета будь-якого інтернет-магазину продати якомога більше товару. Багато інтернет-магазини створюють кілька сайтів для одного магазину. Якщо товару немає в наявності про це потрібно писати або зовсім прибирати цю позицію з сайту.

До того, як купити товар, потрібно зібрати фокус-групу, провести опитування, зайти на спеціалізовані форуми і дізнатися думку людей. Чи буде користуватися товар попитом у населення? Багато сайтів розоряються, т.к вибрали спочатку не правильну стратегію розвитку.

Сподіваємося що наша стаття, як збільшити продажі в Інтернет магазині, Вам допоможе!

Дивіться також...