Як зробити прайс?

Як зробити прайс

    Всі підприємці, зайняті в торгівлі знають, що таке прайс і навіщо він потрібен в бізнесі. Це документ, що надає весь асортимент продукції з вказаними цінами, який допомагає більш швидко проводити закупівлю товару та ознайомлення з асортиментом. Без прайс-листа зараз не можна уявити жодну велику компанію. Сьогодні, ми розповімо, як правильно зробити прайс-лист, щоб він був ефективним і зручним.

Як зробити прайс-лист?

   До створення прайс-листа потрібно поставитися з великою відповідальністю і приділити йому чимало часу. Ось кілька правил, за допомогою яких Ви без всяких проблем зможете створити хороший, і зручний для клієнтів прайс-лист.

1. Перше що слід пам’ятати – прайс-лист найкраще зробити в програмі Microsoft Excel. Так як прайс-лист представляємо собою таблицю з товарами та цінами, то краще всього використовувати дану програму. Звичайно ж, його можна зробити і в Worde, але виправляти інформацію і весь час коригувати її, простіше буде зробити це в Excel.

Як зробити прайс

2. Для більш зручного користування прайс-листом, найкраще створити їх два, один робочий, другий для клієнтів. У робочий прайс-лист ми можемо вносити не тільки продукцію, але і її собівартість, постачальників та іншу важливу інформацію. Для клієнтів ж ця інформацію буде прихована, тому її потрібно буде видалити в клієнтському прайс-листі. Досвід показує, що робота з прайс-листами відбувається майже кожен день, так як все змінюється дуже швидко, ціни в першу чергу.

Як зробити прайс

3. Пам’ятайте, що найголовніше в прайс-листі є продукти, і їм слід приділити найбільше часу. Постарайтеся придумати унікальні назви для своїх продуктів, щоб вони були зручні як для клієнтів, так і для Вас.

4. Так само не забуваємо і про додаткову інформацію про продукти. Слід вказати якомога більше інформації, особливо про розмір, вагу, ціні, якщо продуктів небагато, то можна додавати фотографії. Вся ця інформація допоможемо заощадити час не тільки Вам, але і клієнтам.

Як зробити прайс

5. Ще одним важливим питанням – є націнка. Ми не можемо сказати яка вона повинна бути, адже в кожного підприємства різні продукти, різні клієнти, тому порівнювати всіх один до одного неможливо.

Як зробити прайс

Єдине що варто сказати, так це про те, що в прайс-листі краще розділити ціни на кілька категорій, таких як «Роздріб», «Опт» і «Великий опт». Кожна категорія буде виділятися своєю ціновою політикою, наприклад «Роздріб» – до 30000 рублів, «Опт» від 30 до 150 000 рублів, а «Крупний опт» – понад 150 000 рублів.

На цьому етапі так само є кілька нюансів. Між такими ціновими рамками, різниця повинна бути не менше 10%, так само намагаємося встановити ціни не вище, ніж у конкурентів.

6. Магія цифр. Як не дивно, але ціни в 999 рублів і 99 копійок приваблюють людей. Більшість людей не довіряють круглих цифр, тому намагаємося якомога більше вживати цифри 5, 7 і 9. Якщо ж у Вас стоять ціни в 3000, або ж 2000, то скиньте 20 рублів з ціни, і Ви побачите що ця система працює.

Як зробити прайс

7. Асортимент продукції, чим він більший, тим більше Ви конкурентними виглядаєте на ринку. Але слід пам’ятати про те, що не потрібно додавати зайві позиції. Зайвими можна назвати ті товари, які ідентичні вже заведеним в прайс-лист товарам. Найчастіше таке трапляється у фірмах пов’язаних з біжутерією, дизайном і іншими подібними речами.

8. Сортування продуктів. Для зручного користування прайс-листом, всю продукцію можна розбити на кілька вікон, особливо якщо її багато.

Як зробити прайс

9. І останньою порада – обов’язково вказуйте свої контактні дані, щоб клієнт міг одразу ж зв’язатись з Вами і уточнити деякі моменти, або ж відразу зробити своє замовлення.

Як зробити прайс

ВІДЕО. Як зробити прайс?

Дивіться також...