Залучення клієнтів до банку. 12 Важливих порад!

Залучення клієнтів до банку

У світі багато різних банківських офісів, тільки знаходження в них не завжди комфортне для клієнтів. На що слід звернути увагу? Як поліпшити інтер’єр, сервіс? Чим зацікавити клієнтів? Про все в нашій статті на сайті.

1. Вішалка.
2. Туалетна кімната.
3. Термінал.
4. Місце очікування.
5. Телевізор з інформацією.
6. Багато вікон.
7. Колір в інтер’єрі.
8. Дитячий куточок.
9. Кондиціонер.
10. Час роботи.
11. Інформація.
12. Корисні книги, журнали, календарі.

Як залучити клієнтів в банк? Ідеї та Поради.

1. Вішалка.

Добре, коли будь-яке офісне приміщення починається з того, що людина може зняти верхній одяг і комфортно знаходиться в приміщенні. Можна поставити підлогову вішалку в різних частинах офісного приміщення. Вони бувають різного кольору, з різного матеріалу, є вішалки з відсіком для парасольок – це найбільш хороший варіант, т.к багато людей не знають куди покласти «зайві» предмети, які у них в руках.

На верхню частину можна повісити шапку, капелюх або шарф.

Підлогові вішалки бувають різні. Є варіант, коли підлогова вішалка на одній ніжці з декількома гачками на які вішають одяг, є підлогова вішалка на колесах, яка нагадує прямокутник і в таку вішалку поміщається багато верхнього одягу.

Залучення клієнтів до банку

2. Туалетна кімната.
Іноді в банках бувають черги, люди приїжджають з різних районів, заходять вагітні жінки, жінки з дітьми, люди пенсійного віку, тому людські потреби мають місце бути.

Туалетну кімнату потрібно позначити спеціальним значком, якщо є підрозділ на жіночий і чоловічий, то також повісити спеціальні інформаційні значки.

Стандартний знак для жіночого туалету – це силует жінки в сукні, для чоловічого – силует чоловіка.

У цій кімнаті завжди повинні бути всі необхідні аксесуари: серветки, папір, освіжувач повітря, дзеркало, відро для сміття.

У приміщенні повинен бути приємний аромат, рідке мило, щоб помити руки.

3. Термінал.

Щоб не створювати суперечки між людьми, хто за ким стоїть і не створювати черги, необхідно встановити термінал при вході в банк.

Людина, яка приходить скористатися послугами банку, підходить насамперед до терміналу і вибирає причину звернення: консультація менеджера, оплата квитанції, відкриття або закриття вкладу і т.д.

Термінал видає чек з інформацією, а саме цифри з номером. На телевізорі показуються всі числа і можна побачити скільки людей до даного номера в черзі.

Не у всіх банках, але така практика вже існує.

4. Місце очікування.

Як кажуть в народі: «В ногах правди немає». Старшому поколінню, вагітним жінкам дуже важко стояти на ногах у довгій черзі, тому місця очікування повинні бути комфортними.

Якщо банк має велику площу, то і місць для клієнтів має бути багато. Кілька диванів, стіл зі стільцями.

На кожному столі можна поставити візитницю з візитками банку, рекламні листи, буклет з інформацією щодо банку.

Залучення клієнтів до банку

5. Телевізор з інформацією.

Чек з інформацією є, людина знає свій номер в черзі. Щоб знати коли саме потрібно підійти до вікна і до якого, буде інформація на екрані телевізора.

Іноді номер озвучують в голос. У деяких банках така практика вже існує.

6. Багато вікон.

Консультація в банку може бути з різних питань. Найкраще коли кожен менеджер банку володіє інформацією за певним питання і дуже добре розбирається саме в ньому.

Якщо навчати людини в усіх напрямках, то в голові у людини буде каша.

Наприклад, у вікні № 1 і вікні № 2 повинна відбуватися тільки оплата квитанцій.

На оплату краще робити кілька вікон, т.к ця послуга користується попитом у населення. Оплатити квитанцію за квартиру або домофон, податки та інші послуги.

На даний момент оплатити квитанцію можна через термінали, які встановлені в торгових центрах, магазинах, а також провести оплату в домашніх умовах через Інтернет, без комісії. Для старшого покоління це зробити важко, тому вони як і раніше звертаються в банк. У більшості випадків за оплату квитанції стягується відсоток.

У різних банках відсоток варіюється. Це може бути просто фіксована ціна в 50 рублів, а може бути конкретний відсоток до суми за оплату.

Біля кожного вікна можна покласти візитні картки з інформацією про банк, стікери, ручку, щоб клієнт міг нею скористатися або взяти в подарунок.

Залучення клієнтів до банку

7. Колір в інтер’єрі.

Кожен банк має певну колірну гамму. Офісні центри банку «Сбербанк» мають зелену колірну гамму. Альфабанк, Юникредит банк і Московський кредитний банк мають червоно-білу кольорову гаму. Банк ВТБ має синьо-білу гаму. Промсвязьбанк має біло-червоно-синю гаму.

Обрана колірна гамма зберігається всюди: візитки, офісне приміщення, реклама, блокноти, штори на вікнах, стіни, співробітники банку повинні одягатися під даний відтінок.

Зазвичай співробітники носять класичну форму одягу: білий верх, чорний низ і шарфик на шиї в кольоровій гамі банку.

Якщо робиться продукція для клієнтів в подарунок: флеш-накопичувач, ручка, блокнот, то вона теж повинна бути в колірній гамі даного банку.

Коли утворюється новий банк, то він повинен привертати до себе увагу і перш за все кольором, який будуть використовувати.

Краще не використовувати вже існуючі кольори банків, щоб люди не плуталися. Можна придумати нову колірну гамму, для цього потрібно вивчити всі кольори і прочитати їх вплив на людину. Бажано використовувати 1-3 кольори, 4-і кольори складно скомпонувати між собою і буде вже багато.

8. Дитячий куточок.

Коли батьки розмовляють з менеджером банку, оплачують квитанції, то дітям стає нудно. У них маленький моторчик, їм потрібен рух, тому в банку потрібно організувати дитячий куточок.

В даний час дитячий куточок роблять у багатьох організаціях.

Для цього необхідно визначиться, де поставити маленькі столики, дошку для малювання, стільці, аркуші паперу, картки-розмальовки або розмальовки, олівці і фломастери. Закупити необхідні меблі, матеріал, а потім втілити задумане в реальність.

Батьки обов’язково зроблять вибір на користь того банку, де є дитяча кімната, тому що вони піклуються про своїх дітей і комфортні умови потрібні не тільки їм, а й дітям.

Залучення клієнтів до банку

9. Кондиціонер.

У літню пору на вулиці некомфортно знаходиться, люди шукають прохолоди, свіжого повітря.

Кондиціонер – це показник того, що фірма піклується про своїх клієнтів, а також про співробітників банку.

Вентилятор не допомагає в боротьбі зі спекою, він ганяє лише тепле повітря в приміщенні.

Багато роботодавців коли дають оголошення про вакансії вказують, що організація має кондиціонер.

10. Час роботи.

Не всі люди вміють заробляти кошти через Інтернет. Основна маса людей працює за стандартним графіком 5 робочих днів, 2 вихідних.

Деякі банківські офіси працюють за графіком 6 \ 1. В суботу більшість банків працює до середини робочого дня, неділя вважається у багатьох вихідним днем.

На сьогоднішній день не дуже багато банків, які працюють 7 днів на тиждень, які працюють в свята і такі банки в пріоритеті, т.к клієнти хочуть приїжджати в будь-який день і щоб менеджери банку були доступні завжди.

11. Інформація.

При вході в банк повинна бути інформація про банк: ліцензія, книга відгуків та пропозицій, рекламні проспекти.

Банки повинні мати сайт в Інтернеті і розміщувати актуальну інформацію по вкладах, часу роботи, банківськими картками, вакансії і додаткові послуги банку.

Повинен бути особистий кабінет через Інтернет, щоб клієнт зміг сам увійти і подивитися інформацію.

На сайті повинна бути рубрика «вакансії», т.к в банку відбуваються переміщення кадрів, зростання по кар’єрних сходах і періодично співробітникам банку потрібні нові кадри.

В умовах кризи – інформація про вакансії актуальна для багатьох людей.

У Росії немає такої практики, але відмінною ідеєю було б, якби в банках влаштовували лекції, семінари, вебінари, презентації для клієнтів про те, як вони можуть збільшувати грошові кошти в даному банку, які умови по кредитах, ніж саме цей банк відрізняється від інших, курси підвищення кваліфікації, курси навчання банківського персоналу
і т.д.

В даний час багато людей люблять читати, дізнаватися щось нове, багато хто шукає курси для підвищення своїх можливостей, освоюють нові професії.

Необхідно мати спеціальні умови для постійних клієнтів і клієнтів, які вже багато років співпрацюють з даним банком.

На деяких сайтах можна поміняти мову і вся інформація доступна лише англійською мовою, для іноземних громадян.

Багато сайтів, де можна писати відгуки про сайти, товари, послуги, а також на організації. Люди пишуть в тому числі і про банки, послугами яких користувалися або працювали в них.

Менеджери банку повинні відстежувати таку інформацію і в разі негативного відгуку вживати заходів щодо вирішення цієї ситуації, щоб підтримувати позитивний імідж банку і вирішувати конфліктні ситуації у клієнтів.

12. Корисні книги, журнали, календарі.

У банках можна мати невелике приміщення, щоб продавати корисні книги і журнали для споживачів, пов’язані з фінансами, вкладеннями, збільшенням сімейного бюджету.

Клієнти банку в очікуванні своєї черги, будуть читати книги або журнали.

Ерудовані співробітники банків можуть самі видавати книги, вказувати корисну інформацію, щоб залучати клієнтів до їх банку.

Також можна продавати різні види календарів: маленький кишеньковий, настінний та інші.

На друкованої продукції мати контакти банку: сайт, телефон, час роботи. Якщо дозволяє місце, то вказувати філії банку.

Можливо багато людей не знають, що поруч з їхнім будинком є даний банк або скоро відкриється.

Залучення клієнтів до банку

Як поліпшити перебування клієнтів у банку?

У банки люди приносять свої заощадження, беруть кредити, купують банківські карти, оплачують квитанції, тому необхідно створювати хороші і комфортні умови для перебування людей в офісі, щоб їм хотілося повернутися знову.

Утримати старого клієнта дешевше, ніж пошук і залучення нового.

Залучення клієнтів до банку

Добре було б, якби в кожному банку можна було принести свої ювелірні вироби і покласти їх під заставу з видачею грошових коштів, або продати банку. Багато людей мають дорогоцінні прикраси, якими не користуються і вони могли б отримати за них грошові кошти на свої особисті цілі.

Клієнт повинен завжди телефонувати до банку, щоб отримати інформацію, приємно, коли в офісі багато квітів, багато світла.

Дивіться також...